قــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


منتدى لكل ماهو جديد والاهم تواجد اصحاب القلوب
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 قصة حب حقيقية ما بين ( ش& م)

اذهب الى الأسفل 
2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
waad
مدير عام
مدير عام
waad


ذكر عدد الرسائل : 677
العمر : 35
تاريخ التسجيل : 11/09/2008

قصة حب حقيقية ما بين ( ش& م) Empty
مُساهمةموضوع: قصة حب حقيقية ما بين ( ش& م)   قصة حب حقيقية ما بين ( ش& م) Emptyالجمعة سبتمبر 12, 2008 1:56 am

قصة حب حلوة اوى هى قصة وحدة كانت اتعرفت على شخص بلصدفة و اتوعدة ان هما يفضلو اصحاب وفعلا بقي اصحاب لدرجة ان هما من غير ما يعرفوا حبوا بعض وقوالو لبعضيهما ان هما بيحوا بعض لاكن المواضوع كان بلنسبلها هى كان في اختلاف اوغريب بس هو قالها انو عاوز يرتبط بيها رسمى لاكن وحدة صحبتها لما عرفت ان م ريحة تقابل ش قالتها يا م انا هضبطك وتروحى وانتى مضبطة نفسك المهم م اتاخرت على ش وش عمال يتصل بيها على الموبيل وتقول انها جية لاكن هو لاسف كان وراة معاد سفر وفي معاد طيارة وصحبة م مصمة انها تاخر م تعمل اية م يعنى لما راحت لاقت ش سافر وزعلت اوى بس هو كلم م وقالها تاخد بالها من نفسها على بال ما يرجع عدة شهر و م قلقانة على ش وفجئة لاقيتة على النت وبيقولها وحشتنونى اوووووووووووووووووووووووووى يا م اخبارك اية يا م انا عاوز اطمن عليكى و بعد ما م و ش قفلة مع بعض النت فجئة لاقيت حد ضايف م عندها في الايمل بيتها لقيت وحدة جية تقولها انتى م بقي م استغربت وقالتها اة انا م مين انتى الوحدة دى قالتها انا ر تخيلوا ان ر عملت اية

ر قالتها انا يا م ابقى صحبتة ش عاوزة اطلب منك طلب يا م ممكن تعملهولى ويعنى على م وهى مديقة وميش عرفة تعمل اية مع ر اتضرت توقل ل ر انا خطيبت ش ضحكت ر وقالت ل م يا م ش بيضحك علىكى انا و ش هنتجوز واسالية وهو هيفتح النت اسالية

م منهارة اووووووووووووووووووووووووووووووى صعبنة عليا راحت م سالت ش يا ش انت هتجوز ر راح سكت وقالها اةةةةة انا اسف يا م اصل في حاجات حصلت وانا عرفتها من ر لاكن ر عمالة على ش و م حيوار علشان تكسب هى ش وبعد ما المضوع بيتاع ش و ر باظ بحوالى شهرين ر اخدت كل فلوس ش

ش في حالة اكتيائب حاد جيدا مافيش اى حد عاوز يساعد ش الا وحدة بس هى م م هى الواحيدة اللى ساعتدتة نقسينا في كل حاجة ش قال ل م انا محتجالك يا م خاليكى معيا متسبنيش لوحدى م ردتيت على ش قالتة انا عمرى ما هسيبك يا ش لانى بحبك اوووووووووووى وانت عارف كدة كيويس بس انا خيفة يا ش انت اللى تسبنى بيجد وانا ميش نقصة ان انت تسبنى تانى لو سبتنى تانى انا هتعبد بيجد ش رد على م وقالها انا بحبك يا م وبموت فيكى اكتير من نفسي انا ميش عارف كنت هعمل اية من غيرك انتى
وفات سنة كمان و م غصب عنها جالها هى كمان عريس ميش عرفة تعمل اية اتصلت ب ش الو الو ازيك يا ش اخبارك اية م سكتة ميش عرفة تقول اية لش ش انا جالى عريس انا ميش عرفة اوفق علية ولا ارفضة ش قالها ارفضية فعلا م رافضيت العريس اللى جيالها لاكن في حاجة حصلت جية ل م تليفون الو الو مين معيا انتى ميش عرفنى يا م انا ف صاحب ش م رضيت علية اةةة ازيك يا ف عامل اية اية المهم ف قال ل م ان ش يا م هيتجوز تانى هتعملى اية يا م
م ميش طيقة نفسها وان الولد اللى ايسمة ف بيحقد على م وش علشان هما بيحبوا بعض م اتصلت ب ف وقالتوا انت عاوز اية يا ف ف رد عليها انا عوزك انتى يا م يعنى اية انت عاوزنى دى يا ف رد عليها ف وقال ل م انا عاوزك تجوزنى وسيبك من حيوار ش دة يا بنتى دة مبيعرفيش يحب هيعرف يحبك انتى ايزاى

تحيلوالوا ف راح قال الف على ش ان م هى اللى عوزاة وانها طالبت منة ان هو يتجوزها وانها عوزة تنسي ش
ش مصدقيش كلام صحبة ف لانة عارف انة بيكذب علية لانى ش شاف من على موبيل ف انة هو اللة اتصل وسجل حيوار ما بين م و ف ش راح اتخانق مع ف وقالة انت مالكيش دعوة ب م ش دى احسن منك انت بستلاف مرة كفياية انها هى اللى فولتنى من حياتى انت عاوز اية منها يا ف ارحمها البنت ميش نقصة
م نسيت ش واتديت م تحوال انها تعيش حيتها بس المشكلة انها لسة بيتحب ش وش لسة بيحبها وعاوزها
جالها تليفون من ش وهى رديت على ش و ش ققالها وحشتنينى يا حبيتى اووووووووووى انا عارف انى غلاطن انى سبتك لوحدك وقسرت ن نحيتك كتير بس اوعدك ان انى عمرى ما هاسيبك م قالت ل ش يا ش صحبك اتصل بيا وعاوز يتجوزنى وطلب منى انى اتدفع مبلغ علشان لو انى عاوزة ارجعالك بس انا مقدرتيش انى اعمل كدة لو انت يا ش طلبت منى انى ابيع نفسي علشانك انا هقدر انى اعمل كدة علشانك علشان تكون انت احسن منى بكتير يا ش
ش قالها يا م انا ميش عاوزك تعملى كدة لانى عارف انك كيويسة وبتحبنى وبيتعملى كدة علشانى انا وانا مستحليش انك تعملى كدة علشانى م قالت ل ش يا ش انا بحبك وانت عارف كدة و م بتعيط وهى بتكلموة ش قال ل م انا عاوز اشوفك ينفع ولا لا م قالتة اوك بس فين ش قالها في المكان الفولانى يوم كذا الساعة كذا راحت م تشوف ش م هتموت وتحضن ش وتعيط في حضنة لاكن هى مسكت نفسها ش قال ل م انا حاسس بيكى علشان احنا في وسط ناس اعدة المهم ش قال ل م انا عاوز اتجوزك بس في مشكلة م راحت قالت ان انتهتجوز ص ولا انا قولت حاجة غلط يا ش ش سكت وقالها في حالة حزن وعين هتدمع فاضل باص ل م بعين وهو بيقولها انا عارف ان بحبك بس انا يا م بعد ما قفلت معاكى في اخر مكلمة عمى اتصل بية وقالى مبروك با ش لتنا خطبتلك بنت وحد صحبى وانا رفضت رفض قاطع على الجواز دى لانى روحت عند امى وقوتلها انا عاوز اتجوز م واروح اتقدملها بس هى رفضت لانها مشية العائلة عندى وانا ميش عارف اعمل اية وانا عاوز اتجوزك انتى م سكت هى سرحانة في كلامة قالها احنا لازم نكون مع بعض ختو لو اناا اتجوزت م مطرة انها توافق لانها عرفة انة هايجى يوم ويكون مع بعض في يوم


وفات بردة سنة وهما لسة مع بعض وهو متجوز كانوا كل يوم يكلموا بعض وفي يوم راس السنة ش و م اتخناقوا مع بعض لانة مكلميش م م اتصلت بية وقالتة انت متصلتيش بية لية يا ش قلها يا م انا كان معيا مراتى ولله انا اسف متزعليش منى يا م
اتصل ش با م وقالها كل سنة وانتى طيبة يا حبيتى ويارب نفضل طول عمرنا مع بعض ونعيش في منتى السعادة ونكون السنة الجية مع بعض
وتانى يوم ش اتصل با م وقالها م انا ميش عارف اعيش مع مراتى انا عايش تاعيس مع وحدة ميش بتحبنى و انا ميش عارف احس بيها و ان انا كل شيوة احس انى متجوزك انتى يا م انا بحس انى معاكى في كل حاجة لانك عيشة معيا في البيت وفي برة البيت لانك حبيتى ومراتى وكل حاجة في حياتى

وفي يوم م وقفة جمب مرات ش حماة ش اتوفي ومراتة منهارة م اتصلت ب مرات ش وقالتها البقاء لله ولو انتى عاوزة اى حاجة اتصلي بيا والمشكلة انها م بتغير على ش من مراتة اوىى مووووووت لان م كل ما ش يتصل ب ش تلاقتى مرات ش بيتخانق معاة و م حسة انها السبب في خراب البيت دة لاكن ش قال ل م ميش انتى السبب انا بدلها الحوئق بيتعها هى لاكن انا ميش عرف اعيش مع وحدة ميش عارف احبها وهى طول النهار بيتخانق

المهم م في يوم اتصلت ب ش لاقيت اخوه ش بيرد عليها ويقولها ان ش سافر المكان الفولانى لانة هيعمل عملية ل مراتة م قالت عملية اية دى لو سمحت الولد رد عليها قاليها معرفيش ولله فضلت م اعدة في البيتت لمدة شهرين ميش عرفة تنزل من غير ما ش يعرف اى حاجة عنها و م تعبانى نفسيا وراحت المستشفة ياعنى بسبب ش وش ميش عارف يتصل بيها

وفات 6 شهور وم عرفة متاكدة ان ش هيكلمها و هيتصل بيها زى الاول وفعلا في يوم لاقت ش بيتصل بيها وبيقولها حبيبيتى وحشتنى انا عارف انك حاوتلتى تتوصليلى بس انا غصب عنى سفرت فجئة من غير ما اعرف اى حاجة قال ش ل م ان انا جي قريب

و م سالت عن مرات ش قالتة انت عامل اية مع مراتك يا ش قالها انا ميش سعيد يا م انا ميش عارف في اية او اية اللى بيحصل مراتى اتغيرت بئقيت شنيعة كل يوم بنتخانق مستنر وان انا بفكر انى اطلاقها قريب و انى لما اجى مصر كل حاجة هتغير وانى لازم اتجوزك انتى كفياية بقي انك اتعذبيتى بسببي وانا بتعذبب بسبب ان احنا بعد عن بعد ميش هنفضل طول عمرنا كدة ميش معقولة حرام عليا انى اسيبك كدة بعيدة عنى واناعرف انى عملتلك مشاكل ابسبب انى بعيد عندك وانى لازم اكون جمبك انا هتجوزك يعنى هتجوزك يا م ان شاء الله اتحدى اى حد سواء كان امى او امك احنا لازم نكون مع بعض يا م ان شاء الله يجمعنا بيت واحد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الساحر h.mr

الساحر h.mr


ذكر عدد الرسائل : 506
الموقع : el_saher_20102020@yahoo.com
تاريخ التسجيل : 10/09/2008

قصة حب حقيقية ما بين ( ش& م) Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة حب حقيقية ما بين ( ش& م)   قصة حب حقيقية ما بين ( ش& م) Emptyالإثنين سبتمبر 29, 2008 9:07 pm

قصة حب حقيقية ما بين ( ش& م) 961082882
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://forall.ahlamontada.net
 
قصة حب حقيقية ما بين ( ش& م)
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
قــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوب :: الرومــــــــــانسيه :: أجمل قصه حب-
انتقل الى: